Friday 12 August 2011

aku sedang di uji :)

assalamualaikum,hey korang..
x tahan laah...trpkse share2 kat cini..
lagi un ade orang pakse suroh "update" lah kononyer :) haha..
x taw nak cakap epul :)

hmmm...aku rse sekarang sedang dijui ngan prasaan HATI ni <3
x taw nak ckap cm ne...??  :(
hmmmmm....
hati hati hati...

ya ALLAH , 
tetapkan lah hati ku ini ya ALLAH 
jangan biarkan aku dalam kegelisahan 
berilah aku petunjuk ya ALLAH ..

ya ALLAH,
jika dia adalah jodoh ku,
maka pertemukanlah aku dengannya sehingga aku bisa melihatnya..
maka pertemukanlah aku dengannya sehingga aku bisa berbicara lebih banyak lagi… 
tapi ya ALLAH,
ku tahu itu semua membawaku menghampiri zina,
kau berilah aku kekuatan ya allah,
kau bantulah aku dalam menghadapi ujian mu ini ya ALLAH..
kau jadikan lah "dia" adalah yang terbaik untukku......
yang dapat membawa ku ke jalan Mu ya ALLAH....


ya ALLAH,
jika die bukan jodohku,
kau berilah aku kealpaan tentang dirinya..
kaw berilah segalanya hilang dari fikiranku
berilah kekuatan untuk aku teruskan kehidupan..
jangan biarkan tangisan ku ini berpanjangan kerna nya..
kerna ku tahu,
cinta nya x seindah cinta mu ya ALLAH..
kemanisan cinta MU membuat ku rindu setiap detik...



Ya Allah...
Jika dia adalah jodohku..eratkanlah hubungan kami..jgn pisah kan kami.
Jika dia bukan jodohku..beri kami jalan terbaik agar tidak saling menyakiti










* khas untuk saye dan kawan2 yang saya sayang :)
bukan saya sorang taw !
hehe..
lagi2,yang tengah angau dek cinta..
jangan ! suke2 tuu boleh laah..


*seriarifulasyikinsayadhupdatedahsimplejepown*


No comments:

Post a Comment