Monday 30 May 2011

nabila farhana SAYANG fatin nur nazihah..

nabila farhana SAYANG fatin nur nazihah..

assalamualaikum...
hmmmm....sedih yer hidupku skarang...aku pkir,taun ni taun pling best sangat2x..tapi,sebalikyer... xpe laahhh aku redha dngan pew yang berlaku...=( rse macam skang ni ksunyian sangat2x....=( wndu sangat2 kat seseorang.....die lahh peneman yang terbaik untukku....=) sejak taaun ni kami rapat sangat2x...die satu2 yer owang yang plling memahami dan paling baik aku jumpe..:D spanjang taun 2011,spanjang perkenalan kami, ku rsekan die lah yang layak digelar SAHABAT buatku...setelah hatiku dilukai buat kali pertame...aku masih mencari seorang SAHABAT yang baik..dan akhiryer aku jmpe seseorang uh...die suke bantu aku dan memahami aku slain 10 SAHABAT...smenjak aku knal dier,aku rse satu prasaan yang membuatkan aku tenang bersameyer...=) sejak itu,kami rapat dan saling memahami...hingga kini,aku masih perlukan dier dan sayang dariyer...:D rutin harian kami bermula di A3...aku,shasha dan atyn...3 teman yang slalu bersame dan bermanje2...=) tiap2 pagi,kami akan bangon kol 6.10 , sesudah azan dilaungkan...hehe,trus pi solat..lpas solat naik dorm n mandi..!!! huauahua...n go to school...!!! abes skolah,duduk at dorm n borak2 n mesra antare satu same lain...makan petang same2..solat same2...n first tyme ku rsekan jalinan yang amat berbeza...aku rse dihargai..:) tiap2 malam,kami akan tido awal n kekadang lewat...teman shasha jahit lencane..!!! hari berlalu dengan indah...tapi,7 februari...berita tergempar dengan maklumat bahawe CHE NADIA NATASHA mendpat tawaran ke MRSM di terengganu,, hati ku dan atyn sebak...=( kami x sanggop nak lalui hary tanpe shasha... kami redha dengan pe yang berlaku...malam terakhir,kami borak same2...sampai lewat malam..sha2 on handphone...kami on jew...hehe..esokyer,tibelah hari pemergian sha2...sha2 amanahkan kat kami bantal ksayanganye kat aku n atyn..bantal uh kami slalu sorokkan dari dier...kami gurau2...spray ava..!!! hary uh hary sedih untuk kami berdua...mulai saat itu,aku dan atyn hayer berdua saje di dorm..kami rapat...smenjak uh kami rapat sangat2x...cm isi dan kulit..x boleh dipisahkan...satu keistimewaan atyn yang aku rse..klemahan aku adelah kelebihan dier..die sporting..ape yang aku wat in 10 sahabt...aku boleh wat kat die..n ape yang dorang x bagi...aku boleh wat kat dier..die sporting...dan aku rse,DIE LAGI BAIK DARI AKU...!! sae yang knal dier...mngkin akan pkir die otai,tapi...x..!!! die agy baik dari aku..ksabarannyer agy tinggi dari aku... die agy baik dari aku....die yang bimbing aku,bkan aku yang bimbing dier...die baik...=) aku sayang dier...kami rapat..!!
mcm2 gelaran yang die bagi kat aku..." ANAK DUGONG"  "DUGONG TERDAMPAR"  ..untuk die pulak... "TENYOT"  "DUMBO" ....hehehhee...kmai gurau2 saja..die yang slalu nasihat aku n bagi aku semangat..!!! haty die baik..murni...=) bile shasha x de,die boleh hiburkan haty aku..tapi skang ???? sape nak hiburkan haty aku ?? die dah x de...!!!!! akhiryer...die jua tinggalkan aku kat a3 sowang2...=( itulah peristiwa pahit yang aku lalui... die jua dpat tawaran MRSM at kedah...!! AKHIRYER...aku ksepian di sini..dah x de kekuatan disini...
aku lemah..hari2 aku akan titiskan air mate...owang yang sayang dan slalu teman aku...dah x dew... KENAPE nasib aku cm ni ?? dari dulu aku menderite kerna seorang insan..kenape ??? smpai bler aku nak tanggong sume ni ?? KENAPE YEW...?? aku susah untuk cari seorang SAHABAT...tapi,bler dah jumpe...knape die tinggalkan aku..?? kdang2 aku terpikir tntang nsibku ini..knape ??



YA ALLAH,
KAU TABAHKANLAH HATIKU INI DENGAN UJIAN YANG KAU BERI PADAKU INI..
AKU TIADA KEKUATAN UNTUK LALUINYA SENDIRI..AKU PERLUKAN SESEORANG YANG DPAT MENGUBAT HATIKU INI...

YA ALLAH,
BERILAH SAHABATKU TENANG DISANA DAN BOLEH BERJAYA DI SANA..
KAU BERI KAMI KEKUATAN YA ALLAH..
KAU LINDUNGILAH DIA DARI SEBARANG DOSA..
BERILAH DIA PETUNJUK...

YA ALLAH,
KAU PANJANGKANLAH JALINAN PERSAHABATAN KAMI...
KAU PERTEMUKANLAH KAMI SATU HARI NANTI SESUDAH KAMI BERJAYA BERSAMA2 YAALLAH...
PERKENANKANLAH DOAKU YA ALLAH...

YA ALLAH,
YA RAHMAN,
YA RAHIM...

amin....




kenangan antara kita...
nabila farhana x kan lupakan..
biarlah bella ingat sampai bler2..
ade hikmah disebalik semua ni..
insya allah bella tabah...=)

No comments:

Post a Comment